موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Apocalyptica

دو سه روزه این آهنگ رفته رو اعصابم!

یعنی فقط هی میذارم پشت هم پخش شه

هیچی دیگه گوش نمیدم

ویولنسل...

از گروه فنلاندی Apocalyptica

این گروه بیشتر برای اجرای کار های گروه ِ متالیکا با ویولونسل معروفه!

ولی این قطعرو من از همه کاراشون که شنیدم بیشتر دوس داشتم

امید وارم لذت ببرید

7th Symphony

09.Sacra

kbps 320     download it



نظرات 1 + ارسال نظر
جوپــِی تِر چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:20 http://U-n-t-i-t-l-e-d.blogfa.com

خاص بود یخورده :)

میدونم!
خودم هدفم این بود که آهنگای خاصو نذارم تو وبلاگ
آهنگای عامه پسند بذازم!
ولی نشد ازین بگذرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد