موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Yann Tiersen_Le Jour Davant

توی موسیقی های فانتزی و مینیمال ،یان تیرسن واقعا استاده ....

این آهنگ از زیباترین فانتزی های شنیده شدس(که من شنیدم البته!)

خوشتون میاد حتما دانلود کنین



download it


نظرات 2 + ارسال نظر
گل بارون زده شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 19:45 http://nab-poems.blogfa.com

خودمو کشتم اما نتونستم دانلودش کنم

milad سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 20:26

man asheghe karay yann tiersen am b nazaram behtarin ahangi k ba accordeoin zade ahange la noyee hastesh onam hatman bezarid

بعله کاراش خوبه؛ ولی یه ذره کلیشه شده
کل البوم Amelie شاهکاراشه
که عموما همه شنیدن برا این کم تر میذارم.
ولی چشم اونم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد