موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Bever

این آهنگ ازون آهنگایی که هرچقدر گوش بدم بهش خسته نمیشم...

یروز از ساعت 3 تا 6-6:30 همین آهنگ چهار دقیقه ای داشت هی تکرار میشد تو اتاقم  بدون این که ذره ای احساس خسته گی کنم!

ریتم ملایم و روونی داره...

اثر پیانیست ایتالیایی Ludovico Enaudi...

از آلبوم In A Time Lapse ...(در گذر زمان)

محصول 2013 ...

download it

*راهنمای دانلود:

صفحه ای که باز میشه دوتا لینک داره یکی بالای صفحهست که تبلیغاتیه...

از لینک دوم که پایین تره استفاده کنین

نظرات 3 + ارسال نظر
zara چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 18:07

!!!!

jupi شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 15:11 http://U-n-t-i-t-l-e-d.blogfa.com

بی نظیر بود..
یه همچین آهنگایی رو میخوام فقط
ایول:)

shabnam شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 09:45

خیلی ممنونم، واقعا عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد