موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Freedom Fighters

جنگجویان آزادی...

این ترکو از آلبوم Invincible گروه Two Steps From Hell انتخاب کردم براتون.

این موسیقی برای یه کلیپ با همکاری ناسا(؟) ساخته شده که من اول کلیپ رو دیدم بعد توی این آلبوم اتفاقی پیداش کردم!

حتما اول کلیپو ببینین مو به تن آدم سیخ میشه وقتی میبینه این کلیپو!

فیلم ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) از زمینه،دور زمین میچرخه توی شب!واقعا خیره کنندس

-دوستان اگه LED یا LCD تو منزل دارن کلیپو بریزن رو فلش تو تلویزیون ببینن تا هم عظمتش بهتر معلوم شه هم کیفیتش!

مدت زمان کلیپ حدود 3 دقیقست کیفیتش 720p حجمش حدود 35 Mb

مدت زمان آهنگ حدود 3 دقیقست کیفیتش 320Kbps حجمش حدود 7 Mb



clip: download link

track: download link








نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 23:05 http://refigh.blog.ir

مطلب Freedom-Fighters رو دوباره بارگذاری کن خرابه

وبلاگ رسمی مسعود امامی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 20:00 http://3054.blogfa.com

سلام خسته نباشی دوست عزیزم.واقعا از لطف شما ممنونم.ممنونم که به فکر من بودی و اون اهنگ غمگین رو بهم معرفی کردی تا بیام از وبت دانلود کنم.خیلی خوب بود یه جور ساز ترکیه ای هست که نمیدونم اسمش چیه.اگه باز هم داری بذار.اگه سایتهای موسیقی بیکلام و بدون هزینه رو میشناسی بهم معرفی کن.و باز هم متشکرم خدا خیرت بده.خدانگهدار

لینکای گوشه وبلاگو یه نگاه بنداز...

تاتیا چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 19:48 http://tekrare-man.blogfa.com

سلام
وای من عاشق موسیقی ام مخصوصا بی کلام .
حالا موندم با این همه پیشنهادای خوب توی وبلاگت با این سرعت بد ِ نت چیکار کنم

دانلود...:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد